Monday, April 7, 2008

Om en aldrig har tråkigt märks det inte när en har kul.

Azo, jag pallar verkligen inte skriva saker här. Jag kommer liksom på saker jag vill skriva om, fast sen är det alltid simpsons på någon kanal.... jag borde antagligen slänga ut teven, men eftersom jag inte har någon som helst självbevarelsedrift eller för den delen dito disciplin så lär det ju inte bli någonting av med det. Jag håller förresten på att fixa till lägenheten lite. Ska måla det hysteriskt aprikosa sovrumstaket imorgon, något jag emotser med fasa. Att måla tak i en lägenhet med närmre 3 meter i takhöjd är inte roligt för någon som begåvats med min bristande fysik.... Om du känner dig manad att komma hit och göra det åt mig är det fritt fram. Jag kan bjuda på bullar och hurtfriska kommentarer under tiden.

I övrigt har jag skrivit ett drama i två akter om arbetsförmedlingen idag, det får väl ändå vara att anse som tämligen kreativt och duktigt. Nu ska jag gå och se om det inte är simpsons på någon kanal...

No comments: